Milyen világ

Milyen világot élünk? Nem tudom. Ilyet. Azt hiszem minden nap másik világot. Tegnap ijesztő világot, ma jó világot, holnap nehéz világot. De lehet ma nekem rossz, másnak jó, vagy pont fordítva.
Szerintem nincs olyan hogy jó világ meg rossz világ, hanem élet van, azt kell élni. Nyilván vannak nehezebb és könyebb idők. De ma pont süt a nap, és szép volt a reggel. Ettől még a lakáshitelt be kell fizetni, és az ebéd sincs kész, de ilyen világot élünk. Az én világom jó. Nekem jó. Van szerelmem, gyermekem, hitem. Van lakáshitelem, konfliktusom, ellenségem. Van nap, ami melegít, idegesít hogy nyáron sokat esik az eső. Az emberek sokat panaszkodnak, de mindenkinek nehéz. Ettől én még például nagyon szeretem a buborékokat. Ahogy a pohárban gyöngyöznek, vagy habfürdőben szétpattannak. Imádom a rózsaszín, buborék formájú kemény cukorkát is. Átlátszó, tiszta és édes. De van akit meg ez idegesít. Ilyen világot élünk. Milyen világot  élünk? Nehezet. Szerencsére nincs háború, csak az emberek szívében és elméjében. Ritkán találkozom kiegyensúlyozott, boldog emberekkel. Sokat látok, aki engedte, hogy maga alá temesse a saját élete, mert azt hitte hogy nehéz. Még többet olyat, akit zavar ha a másik nem rokkan bele a sajátjába. Mintha nem lenne létjogosultsága a boldogságnak. Pedig ez az egy életünk van. Nyilván néha ijesztő, de nem lehet az sokáig. Milyen világot élünk? Olyat, amilyet teremtünk magunknak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TITOK

A kitűnő bizonyítvány NEM szégyen!

A hiány játékosa